Ljeto

Kako su proveli ljetne praznike i što je to obilježilo proteklo ljeto, rekli su nam učenici naše škole.

Bila sam kod tete. Išla sam na more i igrala se s prijateljicama. Moje je ljeto bilo zabavno.

Nikolina Pirija, 5.a

Išao sam svaki da na more. S rodbinom sam šetao po Splitu. Igrao sam se svakog dana s prijateljima. Pecao sam i lovio ribe. Igrao sam razne videoigre. Svoje ljeto samo proveo odlično.

Antonio Kajić, 5.a

Igrala sam se s prijateljicama i rodicom. Išla sam svaki dan na more. Išla sam na selo. S rodicom sam išla u lunapark. Ljeto mi je bilo super i brzo je završilo.

Ivana Jurič, 2.a

Išla sam u lunapark u Solinu s rodicom. Kupala sam se na Resniku. Igrala sam se s prijateljicama i jela sladoled. Lovila sam ribu. Moje ljeto je bilo ludo, zabavno i super.

Ana Veronika Veljača, 2.a

Bila sam u vodenom parku Solaris. Išla sam i u Zagreb. Šetala sam splitskom rivom. Ljeto sam provela super.

Jelena Čevanić, 2.a

Bila sam dva dana na Braču. Vozila sam se brodom. Igrala sam se s prijateljicama. Bio mi je rođendan i sve u svemu bilo mi je odlično.

Andrea Škarica, 4.a

Išla sam u Slatine cijeli dan s obitelji. Kupala sam se na Starom Resniku. Došla mi je rodica iz Kanade. Moje ljeto je bilo super.

Lucija Botić, 4.a

Ja sam ovo ljeto bila u Crikvenici, Rijeci i Zagrebu. Svaki dan sam išla na plažu s prijateljicama, a navečer bih išla šetati s njima. Ovo ljeto mi je bilo bolje od ostalih.

Petra Ćurak, 5.a

Bila sam u lunaparku, kupala se i igrala s prijateljima. Većinom sam čitala knjige. Bilo je super, ovo mi je bilo najbolje ljeto u životu.

Petra Plazonić, 3.b

Bila sam na Drveniku i hvatala hobotnice. Većinu ljeta igrala sam se s prijateljicama. Ovo je bilo moje najbolje ljeto.

Sara Matas, 3.b

Bila sam tjedan dana na Hvaru i šest dana u Italiji. Igrala sam se s prijateljicama na moru. Ovo je bilo najbolje ljeto.

Lara Krečak, 4.b

Ovog ljeta bila sam u Parizu. Osim toga, igrala sam se na moru s najboljim prijateljicama. Ovo je ljeto bilo super.

Mia Grgantov, 4.b

Ovo ljeto sam bila na selu u Bosni i Hercegovini. Svaki dan sam se išla kupati i jela sladoled. Igrala sam se s prijateljima. Ovo ljeto mi je bilo jedno od najboljih.

Andrea Bartulić, 4.a

Razgovarala i zabilježila Jelena Bartulić

Iskreno, meni se ovog ljeta ništa značajno nije dogodilo. Stalno su stizale neke uznemirujuće vijesti koje mene nisu zanimale. I još se stalno slušao Despacito od kojeg se naježim čim ga čujem. Bilo je i boljih ljeta od ovoga!

Ana Bonacin, 8.a

Jedna od katastrofa ovoga ljeta bili su turisti! Za nas domaće više nije bilo mjesta na plažama. Talijan ljevo, Poljakinja s obitelji desno, Čeh s prijateljima gore, penzioneri iz Njemačke dolje. Nisi mogao u miru prošetati rivom, a da turistima ne upadneš u kadar. Izgubio se onaj mir i privatnost zbog kojih Hrvatska i privlači većinu turista.

Mirna Marija Sanader, 8.a

Ljeto 2017. pamtiti ću po putovanjima u Liku i Češku gdje sam upoznala novu ekipu s kojom sam ostala u kontaktu. Pamtit ću još i ljetnu Tvornicu znanosti na kojoj sam sudjelovala u raznim radionicama i saznala mnogo novih i zanimljivih informacija iz svijeta znanosti.

Nora Jaman, 8.a

Moje ljeto obilježilo je šestodnevno putovanje u Outward Bound školu za preživljavanje. To je kamp u kojem smo učili kako se snaći u prirodi uz minimum hrane i opreme. Ovo je bilo jedno prekrasno i nezaboravno iskustvo koje ću definitivno ponoviti.

Laura Šućur, 8.a

Ljeto za pamćenje

Ovo ljeto za mene je bilo posebno jer sam prvi put išla u posjet teti u Ameriku i prvi put letjela avionom iznad ogromnog Atlantskog oceana.

Putovanje je bilo jako uzbudljivo. Presjedali smo na velikim aerodromima, letjeli iznad blještavih američkih gradova i divili se prostranstvu američkog kontinenta.

Kada smo konačno sletjeli u Cleveland, ugledala sam prelijepi grad s visokim tornjevima, ogromno jezero Erie koje se proteže sve do Kanade i tada sam shvatila kako je Amerika velika i prostrana.

Teta živi u gradu zvanom Medina, a njezina kuća okružena šumom i golf terenima, nalazi se blizu jezera. Svaki dan sam uživala u šetnji prekrasnom prirodom, igrala golf i vozila se čamcem po jezeru. Često bih pored kuće ugledali srne i jelena pa bismo im preko noći ostavljali hranu, a životinje bi se vraćale kao prave domaće životinje. Tu sam prvi put vidjela i chipmunks, male životinje poput onih iz crtića Alvin i vjeverice!

Teta me je svugdje vodila jer mi je htjela pokazati što više lijepih mjesta. Sve mi je bilo jako neobično i zanimljivo, svaki dan sam očekivala neku novu avanturu. Tako sam bila na košarkaškoj utakmici Cleveland – California, brodom smo obišli jezero Erie, posjetili smo veliku pješčanu plažu, obišli smo i Amish country, mjesto gdje ljudi žive bez struje i voze se u konjskim zapregama. Posjetili smo i veliki ZOO, botanički vrt, a pogledali smo i 4D film u kinu. To je bio pravi doživljaj: tresle su se stolice, prskala nas je voda, a puštali su i balone.

Vrhunac svega za mene je bio posjet velikom zabavnom parku Cedar Point. Tu smo proveli dva dana ludujući po vratolomnim vožnjama i roller coasterima. Bilo je ludo i nezaboravno. Nakon toga posjetili smo i veliki vodeni park Kalahari u kojem smo uživali u uzbudljivim vodenim vožnjama.

Svemu lijepom brzo dođe kraj pa su tako i ova dva američka tjedna brzo završila. Sa sobom sam ponijela puno lijepih uspomena i sjećanje na najbolje ljetne praznike u životu!