Nagradni eko izlet učenika 2. d razreda

IZLET NA SLAPOVE KRKE

Osvanula je i ta dugo očekivana subota, dan kada idemo na izlet. Izletom smo nagrađeni jer smo kao razred sakupili najviše papira, a kao ulaznicu na slapove Krke prikupljali smo čepove. Okupili smo se ispred škole. S nama su išli i učenici 6. a razreda. U autobusu smo bili dobri kao i cijeli dan jer smo trebali održati obećanje koje smo dali učiteljici. Kada smo stigli, krenuli smo u obilazak. Vidjeli smo rijeku, vodopade, slapove. Uživali smo u prekrasnoj vodi koja se pjeni i šumu slapova. Vidjeli smo kako su ljudi prije šivali, hranili se i kovali predmete. Oblačili su se u nošnje. Bilo je i tu raznih životinja od riba, žaba, divljih pataka. Na kraju smo ugledali i zmiju. Kada smo se umorili, sjeli smo na livadu pokraj Skradinskog buka, odmarali se uz slušanje šuma vode i na livadi pojeli smo sendvič. Poslije smo se igrali i družili. Vrijeme nam je brzo proletjelo kao i uvijek kada se lijepo provodimo. Na povratku kućama, zaustavili smo se u Šibeniku, a zatim i u Primoštenu. Najzanimljivije što sam vidio bio je kip Petra Krešimira IV. u Šibeniku, fontanu, kip Josipa i Marije na magarcu, katedralu svetog Jakova sa 74 glave. U vožnji sam razmišljao o tome kako nam je bilo lijepo i što sam sve vidio. Pun lijepih doživljaja, jedva čekam sljedeću godinu da opet idemo na izlet.

Jakov Đirlić 2.d

U subotu, 28.5.2016. godine, moj razred i ja smo išli na izlet na slapove Krke. Krenuli smo u 8 i 15 sati ispred škole zajedno sa 6.a razredom jednim autobusom. Vožnja je bila ugodna i zanimljiva. Kada smo stigli, stali smo u red i krenuli u obilazak rijeke Krke. Prvo smo vidjeli jedan veliki slap. Obišli smo kovačnicu i prostoriju u kojoj smo vidjeli kako se u staro vrijeme radila odjeća. Vidjeli smo hidroelektranu koja je prva izgrađena u Hrvatskoj. Zaustavili smo se na livadi pokraj poznatog slapa Skradinskog buka. Na toj livadi smo se igrali, odmarali i uživali u prekrasnom slapu i šumu vode. Prije izlaska iz Nacionalnog parka prošetali smo označenom stazom i vidjeli smo mnogo slapova, slapića, riba i ribica pa čak i patke. Cijelim putem nas je pratio šum vode i kreketanje žaba. Zatim smo krenuli u Šibenik. Tamo smo obišli katedralu i malo se poigrali. Na putu kući zaustavili smo se u Primoštenu, malo smo prošetali. Stali smo na jednu plažu, gdje smo se igrali. Mate, Marin, Marina i ja napravili smo grad od pijeska. Na kraju smo se uputili kući puni prekrasnih doživljaja i ispunjeni osjećajima. Ispred škole su nas dočekali naši roditelji, a mi smo jedva čekali sve im ispričati.

Josip Rogulj 2.d

IZLET NA SLAPOVE KRKE

Dana 28.5.2016., moj razred i ja išli smo na slapove Krke. Ujutro smo došli u školu uzbuđeni i neispavani od iščekivanja. Vozili smo se autobusom i uživali u prirodi oko nas. Kada smo došli, prvo smo vidjeli rijeku Krku i slapove. Posjetili smo i stare mlinice, prostoriju gdje se tkaje na stari način odjeća i torbe. Vidjeli smo i način kako se uz pomoć rijeka i vatre kuju potkove. Šetajući smo vidjeli i prvu hidroelektranu u Hrvatskoj. Stigli smo na prekrasnu livadu pokraj poznatog slap Skradinskog buka. Igrali smo se i uživali u šumu slapova. Meni je to bilo prekrasno. Vidjeli smo, a i slikali se pokraj slapa Skradinskog buka. Prije izlaska iz Nacionalnog parka prošetali smo šumom označenom stazom. Vidjeli smo mnogo manjih slapova, puno biljaka, ribica i patkica. Čuli smo kreketanje žaba. Nakon odlaska sa slapova Krke otišli smo u Šibenik. Razgledali smo katedralu sv. Jakova. Ona je poznata po tome što su na njoj isklesane 74 glave i zaštićeni je spomenik (UNESCO). Na putu kući svratili smo u Primošten koji je poznat po prekrasnim plažama. Kući smo se vratili sretni, puni doživljaja. Meni će zauvijek u sjećanju ostati šum slapova, čisti zrak i prekrasna rijeka Krka. Ako to još niste doživjeli, morate. To je doživljaj iz snova.

Laura Dželalija 2.d

kah 335577

Ilustrirali učenici 2. d razreda (učiteljica Maja Markov)